FAQ / Meest gestelde vragen

Winkeltegoed uitgeven:

Moet ik mijn winkeltegoed in 1 keer uitgeven?

Nee hoor. Zolang het tegoed geldig is blijft de waarde bewaard. Wanneer u een tegoed heeft van €50 en u geeft €20 uit, dan kan de resterende €30 bij een volgende bestelling worden gebruikt.

Ik wil voor een hoger bedrag bestellen dan mijn winkeltegoed toe laat, wat nu?

Geen probleem. Het beschikbare winkeltegoed wordt afgetrokken van het totaalbedrag. Het resterende openstaande bedrag wordt vervolgens in rekening gebracht middels een factuur.

Waar moet ik voor kiezen om mijn winkeltegoed te besteden?

Dit kan bij het afrekenen. Helemaal bovenaan, boven je adresgegevens, wordt gevraagd of je een cadeaubon hebt. Wanneer je hier de code invult wordt deze verwerkt.

Ik heb vragen over met mijn winkeltegoed, wat moet ik doen?

Neem even contact met ons op via krs@coffeebased.nl.

Levering:

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij proberen de verwachte levertijd zo goed mogelijk bij de verschillende producten te vermelden. Voor de meeste producten geldt, dat ze binnen 5 werkdagen worden verstuurd.

Wie verstuurt de bestellingen?

Het versturen van de bestelling wordt gedaan door de leveranciers zelf. De bestelling zal met een postdienst zoals PostNL, GLS of DHL worden geleverd op de opgegeven locatie.

Ik wil mijn bestelling afhalen, kan dat?

De bestellingen worden verstuurd door diverse leveranciers. Het is daarom vaak niet mogelijk om de bestelling op te halen op één locatie.

Wat gebeurt er als een bestelling niet kan worden afgeleverd?

Afhankelijk van de postdienst, wordt er een tweede afleverpoging gedaan of wordt het pakket op een ophaallocatie afgegeven.

Retour sturen:

Ik wil graag iets terugsturen

U mag uw producten altijd binnen 14 dagen aan ons terugsturen. Dat mag zonder opgaaf van reden, maar we vinden het natuurlijk fijn om te weten hoe het beter had gekund. We vragen u om de retourzending even bij ons te melden via krs@coffeebased.nl, zodat wij het juiste retouradres kunnen opgeven.

Ik heb het verkeerde product ontvangen

Is uw bestelling incompleet of heeft u een verkeerd product ontvangen? Laat het ons even weten door een email te sturen naar krs@coffeebased.nl. We lossen het zo snel mogelijk voor uw op!